Dit logboek geopend en de bestuursleden uitgenodigd.

Ja waar begin je aan met zo’n digitaal logboek. Geen idee want het is vrij nieuw maar het kan werken als de clubleden het gaan lezen maar vooral gaan reageren. Dan ontstaat er een “gemeenschap”van Jawa en CZ fan’s die elkaar volgen, ondersteunen en samen dingen gaan ondernemen. Omdat dit de opening is en ik de bestuursleden heb uitgenodigd hoop ik al snel reacties van hun te ontvangen. Positief of negatief maakt eigenlijk niet uit. Je kunt hier prima met elkaar meningen uitwisselen en anderen kunnen dit weer volgen, of niet. Net wat je kiest.

Over Jawa Cz Club Nederland

De in 1992 opgerichte club is voor iedereen die interesse heeft voor Jawa Cz Oger Perak en andere motoren uit Tsjechië . Maar klonen uit Egypte , Turkije , China en India horen ook bij onze club.
Dit bericht werd geplaatst in Clubnieuws. Bookmark de permalink .

7 reacties op Dit logboek geopend en de bestuursleden uitgenodigd.

  1. Frank Werkman zegt:

    Onderstaand de tekst van een mail, die ik ontving van de koper van mijn Jawa 638. Ik berichtte er over in het laatste clubblad. Zijn reactie is de volgende:
    “De Jawa rijdt nu goed. Ik heb de bedrading naar de ontsteking o.a. vernieuwd. Wel heeft hij nog wat kleine schoonheidsfoutjes. Als ik stevig over een verkeersdrempel ga, houdt hij wel even een seconde of twee in. Daar is mee te leven. Stationair lopen, na gas afsluiten als je een stukje gereden hebt, daar heeft hij moeite mee en direct wegrijden wil dan ook niet. Ik moet dan even met het gas spelen. Blok misschien dan te heet geworden? Ik vermoed dat hij dringend ontkoold moet worden.”
    Tot zo ver zijn probleemstelling. Als iemand een tip heeft, kan ik hem die doorgeven. Er gaat tenslotte niets boven een tevreden Jawarijder.
    Frank Werkman
    Voorburg

  2. Via de e-mail een reactie gekregen op de opening, maar even bij de reacties gezet. Kan iedereen hem lezen.
    E.R.Sijtsma

    Goedemiddag Cees,
    Een digitaal logboek zou niet zo gek zijn. Ik heb alleen moeite met de foto daarboven daar ik even dacht dat bij een begrafenis was.

    m.vr.gr. Ed Sijtsma
    Atwoord van Cees:

    Ja Ed
    Het is maar waar je zo’n vrolijke bloeide boom mee vergelijkt.
    Maar eigenlijk wilde ik ok wel wat anders, maar dan moeten we voor het weblog betalen.
    Dus de boom is gratis maar ons eigen logo kost geld.
    Niet zo veel maar toch. Eerst eens kijken hoe het gaat lopn en dan zien we wel.

    Groet
    Cees

  3. Frank Werkman zegt:

    Mooi dit bloghoekje. Nog even en het clubblad hoeft helemaal niet meer per post te worden verspreid. Met de site en blog zijn we er toch? Of zijn er nog te veel leden zonder pc?

    • Cees de Groot zegt:

      Hallo Frank,
      nee het clubblad blijft nog wel even.
      Van de 300 leden hebben we van maar 150 een e-mailadres en het is nog maa de vraag of dit het juiste is. Wel hopen we dat de contacten verbeteren en daarmee ook het bezoek aan de evenementen. Je gaat eer sneller heen als je wee dan iemand anders ook gaat. Hoe het gaat uitpakken tussen clubblad, website, logboek en nieuwsbrief moeten we afwachten. Best kans dat de nieuwsbrief eruit gaat want dit nieuws kan ook in dit Logboek.
      We gaan eerst maar eens kijken maar voorlopig nog elke 2 maanden een plof op de voordeurmat.

      Cees

  4. Frank Werkman zegt:

    Mooi initiatief, deze blogmogelijkheid. Dat moet het contact tussen de leden aanzienlijk kunnen verbeteren.
    Even een vraag in dit kader: in mijn agenda heb ik maanden geleden een keer genoteerd dat er in weekeinde 2/3 oktober een Westlandrit wordt gehouden. Wie kan me vertellen waar dit gaat gebeuren en hoe laat.
    Verder wil ik nog even kwijt dat ik morgen (zaterdag 25 september) de motorhappening in Woerden wil gaan bezoeken. Is de Jawaclub er nog in geslaagd bemanning te vinden voor de stand?

  5. Paul Kuijs zegt:

    JawaCzclub Nederland gefeliciteerd met de start van dit blog wat weer een stap verder is in de digitalisatie van ons clubje.
    Ik heb de hoop dat dit een levendige community gaat worden op het net van vele 2tact leifhebbers.

    Groet, Paul

Plaats een reactie